Snyggingar!

Jamenvisst serru! Hallå där alla snyggingar! Ta åt er nu för det är meningen. :)
Jag tror faktiskt att en liten komplimang om dagen är riktigt bra för magen.. Lr nee kanske själen snarare och självkänslan. En sådan liten grej som att säga till någon "vad fin du är idag" eller att säga "lika fin som vanligt". Eller faktiskt precis vad som helst som är possetivt till en person kan nog lyfta en hel dag. Tror ni inte det?
Det tror då jag iaf. Även om man alltid har svårt att ta åt sig när någon säger nåt fint så värmer det ändå lite. Eller?
Min goa busschaufför gjorde iaf min dag igen! Jag och mitt tjat om bussen. Men det är faktiskt en liten sak som värmer min dag. Igår jobbade jag natt och känner mig inte alls pigg idag. Det bidde inte många timmars sömn inte. Känner mig sliten som få, stressar som en tok för att hinna med bussen och så kommer den där lilla kommentaren som gjorde mig så glad. "Lika snygg som vanligt" :)
Tack, Tack!!

Det behövs inte mycket för att göra mig glad inte. Men det behövs en hel del för att göra mig arg och irriterad. Men igår var det en liten j*¨el som lyckades med det. Förstår inte att det skall vara så svårt att lyssna bara för att man har druckit lite.. Om man ber någon upprepade ggr att göra en sådan enkel sak som att flytta på sig och personen inte gör det... Dååå kan man bli irriterad. Speciellt när det handlar om en sådan enkel sak. Man ber och ber med förklaringen att personen står i vägen för alla andra. Men neee.. Varför lyssna och förstå.. Suck! Efter sista försöket börjar han bli otrevlig. Man ska inte ta åt sig vilket jag på sätt och vis inte gjorde men jag tappade allt vad tålamod heter. Komma där och komma! Säga saker och gå till personangrepp. INTE OK! Men men..  En lång kväll blev det och ingenting stämde...


Nu ny dag med nya möjligheter.. Var bara tvungen att få ur mig det..
Men om igen..


Hallå där alla snyggingar, hoppas att ni får en fantastisk dag!!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0