Ruggit värre..

Tänk så kul att vakna när himlen är helt går och gräst är blött. Eller? Kanske inte riktigt lika roligt när du vet om att du skall spendera åtminstonde halva dagen utomhus och det med stor sannorlikhet kommer att regna ännu mer. Inte alls spännande. Det är nästan en sådan dag som man önskar att man bara kunde vända om och lägga sig under täcket igen.. Kanske inte alla som känner så, men jag får då lite den känslan att jag gärna kryper ner igen.
Fast jag skall inte klaga, det finns ju dom som jobbar ute nästan alla dagar. Dom har det både värre och bättre. Om man tänker en gång till så att säga..
Idag blir det utomhus jobb alltså. Det är handbolls kuppen som vi skall besöka med bilarna, så jag tycker nog mer synd om barnen som skall spela alla sina matcher utomhus idag. Kunde dom inte fått lite bättre väder att spela i?
Hm.. Jaja.. Detta ska faktiskt bli lite kul ändå! Det är nog bara jag som är lite nyvaken och gnällig änn, har inte riktigt ommit igång . Bara fått i mig halva kaffekoppen.. Det ska bli spännande och se vad det kan tänkas ge för resultat och vad vi får för respons av dom som vi kommer att möta. Första eventet med bilarna för mig.. Så nu är det dax för mig att ta å hälla i mig kaffet och komma på vad jag skall ha på mig.. 

Detta eviga klädbekymmer.. Varför ska det vara så svårt att komma på vad man vill ha på sig? 
Är det bara en tjejgrej det eller händer det alla? Man öppnar dörren och tittar men det känns som att man inget finner. Där finns massor men inget lockar.. Suck!
Nu skall denna gnällfia ta sig i kragen.. Återkommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0