Om igen?



Haha.. Ännu en underbar dag? Nja.. Jag vet inte riktigt om jag kan kalla det en underbar dag.
Klev upp tidigt och begav mig ut för att handla. Beställde lite kläder igår och en del av de som jag verkligen ville ha var slut och skulle antingen komma i mars eller inte alls. Det ville jag inte vänta på. Så mot butikerna.. Har jag tur? Nono.. Hittar endast ett av de plaggen som jag ville ha i min storlek. Så det var väl inte meningen att jag skulle ha båda. Attans!

Men nu har jag iaf laddat garderoben lite inför våren :) Det är glatt iaf..

Köpte mig även lite hårfärg, brukar hålla mig till ett och samma märke hela tiden. Men jag tänkte att nu skall jag prova på nåt nytt. Ice blond är den färg som det skall vara och den jag vill ha.. Men så som mitt hår ser ut nu är det allt annat än Ice. Det är någon blandning mellan orange och guld. Inte alls som jag ville ha det. Buhu..


Inte ens nära att vara isit inte..
Ljuset är väl inte rättvist men ändå!


Nu sitter jag i valet och kvalet på om jag skall kliva upp supertidigt imorgon, sminka mig och känna efter. Kanske att det känns bättre. Annars är det raka spåret till frisören. Lite slingor eller nåt skulle kunna rädda det hela. Men det vette tusan. Gaah! Övervägde ett tag här nu på kvällskvisten att åka och köpa någon mörk färg.. Men neee.. Det har jag ju testat och vet att det är inte ett dugg bättre. Så jag får hålla mig helt enkelt..



En massa ointressant svammel från min dag. Men det har faktiskt inte hänt så mycket spännande idag.
Kanske en spännande detalj.. Jag skall få börja jobba lite mer med marknadsföringen på jobbet, Det skall bli intressant, kanske inte för er men för mig :)




Ser sista avsnittet på Sex and the city nu.. Ryser varje gång! Åh.. Det är sååå bra!
Alla dessa olika karaktärer och deras levnadsöden..
Vänner, det är verkligen något man skall hålla hårt i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0