Nämen.. Varför dådå?

 
Ja ne det var ju dumt.. Varför skall appen som jag har i mobilen fungera för? Buu.. Den vill inte alls som jag vill. Jag får inte logga in. Vilket gör att jag som är så lat nu för tiden och använder min telefon till typ allt inte längre kan blogga som jag vill eller när jag vill. Brukar ju kunna vara ganska lat som det är ändå. Men inte blev det bättre nu inte? Detta gillas inte!
 
Men men.. Vad händer då? Jobbat galet mycket ett litet tag nu och inte kommer det väl bli bättre inom det närmaste heller. Meeeen.. Vad gör väl det när solen ändå inte skiner?! Man kan ju lika väl jobba då som att sitta hemma och kura i regn å rusk. Lyckades dock få mig en ledig dag.. Samma dag som solen behagade att visa sig. Å då visade jag mig för solen.. Aj aj sa jag sen. Man  SKA INTE sola nio timmar i sträck. Det är inte bra.. Men om man är enveten och vill få lite färg så får man göra det ändå.. Haha.. 
 
   
 
Såå kan det se ut när man vill skämma bort sig lite när man kan. Fick dock lite hjälp med det. Gillas ordentligt. Tänka sig.. Morgon stund med jordgubbar och kaffe. Även lite sol å så en blomma på det. Jag klagar inte! 
 
 
    
Såå kan det se ut när det är lite mindre spännande. Mörka, mörka moln och så jobb jackan som är bra att ha när regnet öser ner och man skall hämta posten eller kanske slänga lite skräp. Vi är goda vänner den jackan och jag ;)  Den håller mig som varm när det är en smula kallt. Sen så har jag ju mitt magiska element under skrivbordet med som inte alls är dumt att ha. Gillart! 
 
 
Jaha.. Det var väl kul å höra? Måste kolla, någon fler än jag som firade midsommar med långkallingar på?
Ibland är det inte kul att stå ute och jobba.. Regn, blåst och inte alls många plus. Glad var jag att jag tog det säkra före det osäkra..
 
 
 
Tjoho... 
Återkommer ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0