Stilla..

Ja så gjorde jag det igen. Stilla utan blogg på ett tag. Men särskilt stilla har jag inte varit.
Tränat som en tok ;)
Tänkte att jag skulle få ordning på denna kroppen här. Det börjar ju faktiskt bli så att åren kommer ikapp. Å då har jag hört att det blir värre med tiden. Så jag tänkte väl det att börjar man nu och sedan sköter de så kanske man inte e helt körd.. Haha

Ne men skämt å sido.. Jag tänkte väl att det vore kul å få ordning på denna kroppen här. Lite muskler och lite mindre fett..

Så senaste tiden har det varit jobb/träning/mat i mitt huvud.. Spännande va? ;)

En tur till Tyskland förra helgen och jobba lite. Mycket trevligt! Denna helgen jobb här hemma och lika så alla andra dagar. Men turen till tyska landet var helt klart underbar!

Åter till träningen då.. Om man är skärpt och inte ger sig så går det tror jag. Lite stolt är jag över mitt resultat på kort tid.
Ikväll är det fusk, vin och liite chips. Men någon gång får man unna sig..

Bara måste visa..
På bara någon vecka. Så kör vi några veckor till innan jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0