Ooiio..


Eller nåt sånt.. Det e helt galet idag.. Känns inte som att jag har sovit något alls inatt och jag känner mig sjukt stressad..
Det är inte alls nå vidare skoj. Mardrömmar hela natten och en ren mardrömm att stå och jobba nu!
Vad ska man göra?

Vi gör om allt i butiken tror jag  nästan och ändå är det långt ifrån klart.. BLÄ!
Inte blir det rätt heller om man frågar mig.. Haha..

Men men.. Jag e ju bara en anställd! : P
Vad ska en sån göra och säga liksom..  Eller är jag mer än en anställd?
Det tåls att fundera på. Om inte annat att ta reda på..
Kanske att jag är "butiksansvarig" eftersom att "the Boss" inte är här hela tiden..
Hehe.. Haha., Moahaha..

Nee fy vad jag e snurr och flumm idag.. Haha..

Kommentarer
Postat av: mamma

Självklart är du butiks chef... säg åt han att du kan vara stand in när han är borta. Naturligtvis med förhöjd lön.

Kram

2008-12-01 @ 15:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0