Så sent..


Hihi..
Vilken sen morgon det blev idag, men som jag behövde det! Jag har sovit tills nu!
Helt underbart skönt att få sova ut! Ååå : )

Jobba blir det senare idag iaf, men idag är det inget Torp. Ingen försäljning. Idag blir det till att vakta jackor..
Haha.. Harrys 18 ikväll, sista för i år! Tack!
Men äh det blir några timmar så det blir pengar iaf. Bytte med en kollega som visst hade råkat bli dubbel bokad på två jobb. Det går ju som inte.
Men då istället får jag en helt ledig lördag! : )
Jag ska göra något bra med den! Jag ska myysa mig igenom min lördag.
Inte tänka på något annat än roliga saker! Det har jag bestämt nu..

Men så vad ska jag göra idag då?
Hm.. Jag får ta å komma på nåt vettigt att göra.. Får nog springa ett varv med dammsugaren.
Katterna hade levt rövare medans jag var i Gbg så även fast att det bara va nån dag sedan är det riktigt mycket sand å strunt på golvet.. Not god!

Jaha.. Men jag kommer väl åter senare då ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0