Tänk om dom trillar av..



Mm.. Dom flesta vet det redan.. Men jag måste ju bara..
Det har varit en jordbävning! Wow! Nyhet va? Hehe.. Nee men ärligt jag trodde faktiskt inte på min "lilla" tv i morse när jag vakanade.. Hörde att dom sa det på tv:n sen såg jag bilden..
En stooor bild på Skåne med en massa ringar..
Tänkte nästan först att jag fortfarande drömde. För jag har haft en massa konstiga drömmar inatt..
Men det va ingen dröm, det va visst en jordbävning.. Coolt!
Skrämmande men coolt.. Man tror ju som inte att det ska hända i Sverige..

Epicentrum i södra Skåne Skalvets centrum låg i sydöstra Sk


Å nu bara måste jag.. Det har väl alltid varit prat om att Skåne inte riktigt tillhör..
Fast dom gör ju klart det! Men det är nästan som ett tecken, att dom försöker att skaka sig loss..
Hm.. Förlåt för alla som kanske tar illa vid sig. Men det e ju som lite ironi i det hela.

Man skulle kunna tro att dom vill skaka sig loss från oss andra..
Höra till Danmark, där skakde det tydligen bra med..  Hehe..


Förlåt igen men jag var tvungen! 

Nee men fy..  Jag har innan bara läst och hört att ingen skadat sig.. 
Men det finns dom som fått åka till sjukan efter skalvet. Inga allvarliga skador men ändå..  : S
Finns även riskt för efterskalv på 3,5.. Ojoj..
Håll i er nu!

Så bara en liten parantes.. Vi har jordbävning på jobbet varje dag. Det skakar i golvet här av någon lustig anledning.
Jobbar ju på övervåningen i ett köpcenter, å det är enna tomrum under oss. Så här skakar det lite till å från..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har alltså fått lite förkänningar om hur det kan kännas. Det kan kanske vara bra. Med träning alltså...ha ha

Kram

2008-12-16 @ 13:00:22
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Vänner OCH musik är den bästa kombinationen I guess :)

2008-12-16 @ 13:21:46
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: hannie

nominerade o länkade till dig.



kram

2008-12-17 @ 07:56:03
URL: http://lillababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0