Lite om mig..

Jag Anna.. Äter jobbar sover..
Försöker att hinna umgås med mina vänner..
Tar en fika då å då..
Jobbar lite till..
Lever för att jobba, jobbar för att leva..

Stunder då jag önskar att tiden kunde stanna är helgerna..
Då jag får vara med den som jag tycker om mest av allt!

Kommer från början från Sundsvall, uppvuxen på en ö..
Norrlands Hawai, Alnö..
Flyttade sedan till ett litet ställe..
Graninge..



Graninge.. Ett mysigt litet ställe..
Massa skog, vatten, vänner och familj..
Många fina minnen..



Bästa lekplatsen ever!
Det är ingen hemlighet..
Säg det barn som inte har lekt vid kvarnen..
(av dom som bor i graninge vill säga)
Smultron ställe är vad det är..
Å smultron finns det där..



Kyrkan..
Det är ett speciellt ställe på många sätt..
Skolavslutningar, Sommarjobb, Hyss, Farväl..
Många minnen, många känslor..


Ville inte alls flytta till Graninge när jag var mindre..
Ville inte alls bo kvar..
Men ändå så längtar jag tillbaka varje dag..
Det är ett speciellt ställe..
Saknar badstranden..
Saknar vännerna..
Saknar skogen..
Saknar "min" sten..
Saknar min familj..

Min familj..
Det är mamma.. En rolig prick.. Inte riktigt som alla andra..
Men hon är min mamma..
Sten.. Mammas man..
Ja det e ju en historie för sig själv..
Vi har inte dragit jämnt precis..
Men men..
Lille Bror..
Goa, söta lillebror!
Har inte sett honom på flera år..
Saknar dom alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0