Stenen


Jaa men GRATTIS Sten! Hoppas att du haft en bra dag och att mamma har gjort tårta till dig ; )
Det vore ju för illa annars.. Haha.. Mamma som gillar grädde såå mycket.. Hehe.. Lika mycket som mig.. Det är ju inte precis våran bästa kompis.. Men gott är det ju dess värre.. Men om inte annat får jag hoppas på att du fick bestämma maten iaf : ) Så iaf GRATTIS!!


Dagen idag.. Lite grinigt.. Taskig info!! Det är väl det enda man kan säga.. Vi åkte och jobbade, ganska så glada..
Men när vi efter ett tag kände att vi behövde peppas lite.. Ja då ringer vi the Boss..
Lät ungefär så här..

 - Hej hej.. Vi har ingen energi vad ska vi göra?
- Öö.. Va, jobbar ni?
 - Ja! Klart vi gör..
- Ni hade ledigt idag..

Kul va??
Så efter ett tag så plockade vi ihop våra grejer så att vi kunde åka hem..
Svängde förbi skopunkten så att jag kunde få nya skor : )
Mina plastik fantastik skor hade ju gått sönder..
Men nu har jag nya fina : )

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: mamma

Sten älskar jag men inte grädde som sagt....

Tårtan uteblev. De blev winerbröd istället. Han hälsar och tackar.

Kram

2008-06-24 @ 22:06:07
Postat av: Tobias

Och jag älskar dig

2008-06-24 @ 22:59:01
Postat av: mamma

Nu var det ett tag sen igen...

Vad gör du nu då???

Erik hade kalas utan kras. Han tyckte det var jättekul. Ballonger och allt.

Hör av dig.

Kram

2008-06-30 @ 09:40:47
Postat av: Mamma

Nu får du lov att höra av dig.

Ett litet sms räcker.

Kram

2008-07-07 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0