Nationalteatern


Ja visst låter det grymt flott : )
Men nee det är raka motsatsen.. Jätte fint väder hela veckan.. Å vart står vi? Jo i en tunnelbana.. Mitt emellan flygtågen och andra hållplatser.. Tror ni att folk går runt där i godan ro och bara funderar på livet?
Nee inte direkt.. Dom springer, å då menar jag verkligen springer.. Men när det inte är nåt tåg där.. Då är det dött som i graven.. Känns nästan som att vara begraven där nere.. Kallt å rått e det.. Luktar unket gör det..
Så det är inge vidare alls.. Inget ställe som man vill jobba på.. Men men.. Vad kan man göra?
Det är bara att gilla läget.. Har varit där nu ons, tors, å idag.. Men imorgon så slipper jag!! : )
Skulle egentligen vara där imorgon med.. Men jag slipper.. Dom la om schemat så jag behöver inte vara där..
Glad e jag för det!!

image153image154image155


Så fint vi har det va?? Vi har jätte kul på jobbet.. Lr nja.. Men med en lapp på huvet så kan det bli bra ; )

Kommentarer
Postat av: M

;) hihi

2008-05-09 @ 22:27:49
URL: http://magdorna.blogg.se
Postat av: Sofia A

Nationalteatern är bara sååå häftiga haha

2008-05-09 @ 22:28:30
URL: http://sofiaandremo.blogg.se
Postat av: Anders

Hej Hjärtat! Unket ä bara förordet. Har själv jobbat i Tunnelbanan (I Stockholm då....) Kolla in länken som är bifogad.
Så jag vet hur det är......
Stress, stress, stress........

Ta hand om dig!
Puzz!!

2008-05-10 @ 19:53:12
URL: http://sporring.se/wordpress/?p=255

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0