Till mig..


Mm.. Lite stolt över mig själv måste jag få vara!
Det får man faktiskt ibland!! Så jag är tvungen att visa detta...

image142

Det fick jag idag : )
Skulle ha fått det på personalfesten.. Men eftersom att jag inte var där så fick jag det idag..
Men jag väntar fortfarande på en flaxlott som jag har vunnit.. ; )
Kan ju hoppas att det e några tusen på den så e det klart sen.. Hehe..



Helt vanlig dag idag..
Jobbat å jobbat.. Men idag hittade vi iaf vart vi skulle..
Så det var gott det : )
Annars inget ovanligt.. Ätit middag för ett tag sen..
Tro det eller ej så gör eldorado helt ok ostsås..
Trodde inte jag med det var det som stod på menyn idag..
Å det funka helt klart, fast inget klår egengjord..

Snart dags för Frustrete fruer..
Väldig snurrigt eftersom att det inte riktigt är samma avsnitt som hemma..
Dom e lite i otakt.. Men det är ändå såå bra!
image143

Läängtar dit, då blir det te å sen sova : )
Färdig för idag då..



Kommentarer
Postat av: mamma

Grymt bra. Men det är klart. Självklart.
Jag visste att du är bäst.
Kram Mamma

2008-05-07 @ 19:18:31
Postat av: Anna-Carin

Vad diktig du är vännen!
Men det visste jag ju redan=)
Hoppas du har det bra! Här hemma är det bara fint, rena sommar vädret!
Va rädd om dig.
Ska hälsa från tanten också!
Kram kram i massor!

2008-05-08 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0