Mammi

Äh.. Jo jag skulle sova men jag kom på några saker bara.. Hehe.. (Som vanligt, det är så det är varje gång...)

En liten händelse, några roliga ord : )

Anna sitter och kollar lite runt på nätet, kollar bloggar för att se om det hänt nåt nytt..
Är inne på Mammas blogg och läser något lustigt vilket för att jag skrattar..

M - Vad är det?
Jag - Det är min mammas blogg..
M - Va har din mamma en blogg?
Jag - Aaa..
M - Mäh.. Värsta Coola, hippa mamman du har!

Nu blev du väl glad mamma?
Hihi..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag cool...ha ha

Försöker ju bara hänga med...

Men faktiskt. Det är ganska kul me blogg. Ännu roligare när man får kommentarer, bara ett hej är kul. Så nu blir det kanske mer från mig till dig. Vem vet.

Erik kommer imorgon.

Kram

2008-11-13 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0