Segt..


Ja det kan man väl minst sagt säga.. Det går segt med skrivanet just nu.. Det blir inte alls mycket av det..
Jag skulle nog allt vilja sätta mig ner och skriva ordentligt.. Men känner väl inte att jag direkt har haft den tiden det sista..
Det är ju såå mycket annat..

Hela helgen var jobb jobb och åter jobb.. Men så på söndagen lite nöje : )

Jag åkte ner till Gbg och gick på mässa.. Hem och Villa mässa..
Väldigt trevligt.. Spran in i en tjej där som jag jobbade med i Norge, hon eventar fortfarande..
Fast hon hade ju bytt företag nu då som tur är..! Bättre hade hon det : )
Köpte mig en liten burk med rengöring.. Nån sån där bra historia som är som ett litet mirakel..
Så då igår min lediga dag blev det städa för hela slanten..
Såå fint så blev det.. Tog ugnen, diskbänken, golven och badrummet..
Men jag tog inte golvet med mitt nya medel.. Fast jag funderade allt på det ett tag..
Det e ju trots allt plast så det borde ju klara det mesta.. Haha..
Kanske nästa gång ; )

Nee nu får jag väl ta och fockusera på dom stakars människorna som går förbi här..
Just nu ser jag.. Hm.. Hur många? Nja.. Nästan inte nån.. 2 kanske..
Jobba va det va?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hjärtat

Jasså du... du tjuvar bilder av mig... Kul

Medlet funkar visst??? Går till allt.

Kram

2008-11-05 @ 10:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0