Sko jakt..


Japp! Idag på min lunch ska jag använda all tid till att gå på sko jakt. Jag hade en gång ett par fodrade Converse, de var nog dom bästa skorna jag har haft.. Älskade verkligen dom.. Men vita som dom var så blir dom ju inte så fina efter ett tag.. Tjurig som jag är skulle ja ha dom iaf även fast att dom var mer grå än vita..
Men så kom en av mina klasskompisar med den goa iden att jag skulle tvätta dom.. Hon sa att det gick och att hon brukade tvätta sina skor..
Så jag tänkte varför inte? Jag vill ju att dom ska vara lite renare, kanske att dom får en bättre lukt med..
Men vad hände då med mina kära skor?!? Jo dom blev förstörda, gick inte alls att använda : (
Dom pajjade totalt, dom var väldigt slitna innan.. Men efter tvätten helt förstörda..

Men nu har jag fått nys om att det ska finnas fodrade Converse igen : )
Så nu ska jag leta och leta tills att jag hittar! Jag vill verkligen se om det liknar dom jag hade..
Om dom är lika sköna, lika bra som dom jag har haft innan.. Självklart e det inte riktigt samma modell..
Men jag måste ju kolla upp det iaf!


Verkligen inte rätt sko på bilden.. Men dom va ju lite roliga iaf ; )

Håll tummarna åt mig! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0