Snart.. Vara en "Hero" kanske?


Jaa snart får jag gå hem : )
Har jag lite tur så kanske jag får tag på en gammal kollega som jobbar några butiker bort..
Då kan jag lifta med honom hem.. Men han svarar ju typ aldrig i sin telefon, Förstår inte ens en gång varför han har en!
Ååå.. Såå irriterande!
Men hur som haver så hinner vi ju inte gå på nån Quiz eller hu de stavas ikväll vilket fall..
Slutar 20.00 den börjar 20.00..  Vilket betyder vad?
Jo för att hinna måste jag vara nån typ av suuper människa som endera kan stoppa tiden och göra vad jag vill..
Eller så måste jag typ kunna blinka mig fra..

Hm.. Pratade igår om vad man skulle vilja ha för förmåga ifrån Heros om man fick välja..
Ja nu vet jag ju några jag skulle behöva, å det e inte första gången jag känner att jag skull vilja kunna göra sånt..
Så om man fortsätter att drömma går de då?

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe jag vet nu! ska berätta senare

2008-11-27 @ 20:10:47
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sanna E - Tävla om högtalare till datorn!

kommer att starta en webbutik i januari. Lite hemligt än sålänge :D

2008-11-27 @ 21:09:30
URL: http://sannae.blogg.se/
Postat av: bebito

var tvungen att skriva en kommentar till din mor, hoppas hon gillar den, gud sååå lika ni är! lite skrämmande, :)

men hon är grym! fick en sån vacker flicka!

ta hand om dej i blåsten, vill inte att du blåser iväg.

beso

2008-11-27 @ 21:25:10
Postat av: Anonym

Du har dina egna superkrafter.

JHC var in och hälsade på hos mig, bloggen alltså. Kolla in.

Kram

2008-11-27 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0