The day..


Min dag..  Det har varit en helt ok dag.. Det har faktiskt varit en jätte bra dag : )
Jag har  bara tatt det i min takt och gjort det jag velat.. Men det kommer att bli ändring på det om några timmar..
Ska nämligen jobba om några timmar.. Men jag är nöjd ändå..

Jag har haft en jätte bra dag med Marita : )
Suttit stilla och bara pratat en massa strunt, pratat om allt och ingenting.. Anledningen till att vi mest bara satt stilla var för att jag lånade hennes skor igår..
Å så kom jag fram till idag att jag verkligen inte kunde gå i dom, så jag ville inte gå så mycket.. Hehe..
Men det blev kaffe å en massa prat iaf..
Å själklart lite Mordillo på det.. För vi spelar ju ALDRIG Mordillo finn fem fel när vi är på Harrys.. Nee aldrig..
Haha.. Jo ALLTID! Har bildbevis på det.. Haha..

 


Så nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att jag ska börja jobba..
Men det gör inget.. Jag har ju alla katter..
Så vet man ju heller aldrig om någon tittar förbi.. Haha..

Nånting trevligt jag kan säga att nu har jag min kamera igen!! Yees!
Glad är jag för det!! Äntligen kan jag ta bilder igen! Wow!
Nu jädrar ska jag försöka att skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Då är det bara för mig att vänta på alla "färska" bilder då...

Ha bra helg.

Kram

Ska me Bibbi till birsta imorgon

2008-11-08 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0