Too mutch?


Hjälp och herre vad har jag gett mig in på?
Nee jag bara skojja.. Men det blev in lite WOW känsla nu när jag pratade med en av alla mina tre bossar på Harrys..
Det är beräknat att bli omkring 25 barn..  25 st små.. Aahh..
Visst det ska bli suuper kul å jag såg alla leksaker igår.. Men inte trodde jag att det skulle vara såå många barn på en gång.. Hihi..
Nu blir jag lite nervös!

Så Harrys ikväll.. Med Barn och frågor..


Å min kollega här på andra jobbet.. Han började för en halvtimme sedan.. Men vart är han då?
Inte här iaf.. Så jag fick ta å ringa..

-Hallå vart är du?
- Jag vet att jag är lite sen, försov mig..
-Ring nästa gång du e sen så man vet!
- Jaha, okej det kan jag..
-När kommer du hit?
- Bussen är nog här om fem min så snart..

Hm.. Gillar inte det där.. Alla kan fela, men snälla nån hör av sig då så att man vet!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med pysslet.

Och du, hälsa din kollega att man kan faktiskt bli orolig när man inte hör något.

Kram

Ps

Erik har två gröna tröjor...

2008-11-22 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0