Utmanad..

Jag har blivit utmanad.. Vad innebär nu det?
Jo att jag ska måsta komma på en massa saker om mig själv som folk kanske inte redan vet.. Haha..
Så let´s try..

Regler till utmaningen:

* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Utmanad av Andréa super tjejen ; )

1. Jag har en otrolig förmåga att inte passa tider, fast att jag ändå ofta gör det.. Kallas det tidsoptimist kanske?

2. Jag kan köpa mina byxor på JC´s barnavdelning..  Om dom ha lååånga ben.. Alltså 170 / lång..

3. Jag kör med kontantkort, helt anti abonnemang.. Inte bra, inte bra..

4. Ärlig.. Både på gott och ont.. Frågar du så svarar jag, lite en stilen..

5. Har noll koll på märken, vilket har gett mig en del utskällningar.. Öh..

6. Kan nästan aldrig somna innan kl 00.00, Why?

7. Diggar serier med övernaturliga händelser, chansen att smita från verkligheten en stund..

Kan det ens vara intressant detta? Hoppas att det är nåt iaf : )

Nu utmanar jag.... Hm...

Mammi , Tina , Issa , Tindra , Anna-Carin , Jenny , Ailin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0