Kattrumpa/or..


Dags att sova igen då! Jag är sjukt trött.. Undra varför? Haha..
Ne men jag måste sova.. Ska trots allt jobba en jäkla massa timmar imorgon..
Längtar? Nja inte direkt.. Men jag måste ändå vara utvilad..
Skulle gärna lägga upp en del bilder på mina små missar..
Men dom vill verkligen inte vara stilla när jag tar fram kameran.. Varför är det så tro? Hehe..
Dom är iaf en vecka och 3 dagar nu.. Alltså med andra ord 10 dagar..
Jag har försökt att komma på vad det är för kön på dom små..
Det är då inte lätt för någon som inte har en aning sen innan..
Men tacka vet jag googel!
HIttade länkar till bilder på kattrumpor..
Så det har jag gjort idag..
Jag har suttit och studerat kattrumpor för att kunna lista ut vad det är som bor här nu!

Vad tror du att det är? Jag berättar om någon dag jag : P

Natti natt..

Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

Sååpp nu har jag pillat och pillat är äntligen klar :D hoppas du blir nöjd! Chears / kristina

2008-09-19 @ 00:59:25
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Mattias

Fräck bild du fått högst upp på sidan! Jag tog åt mig av den däringa piken som inte va en pik ;o)

2008-09-19 @ 08:13:36
Postat av: mamma

Tala om för mig sen hur det gick

2008-09-19 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0