Mumma med mat..


Mm.. Idag ska det bli rikgtigt gott med mat : )
Har med min en fisksoppa idag till jobbet.. Men ne jag har faktiskt inte gjort den helt själv..
Bara fixar den lite.. Jag stekte lite helt vanlig fisk och la till så att det inte bara skulle vara en slät fisksoppa utan fisk!
För det var precis vad den va innan jag "trolla", jag menar hur ser de ut? Det blir ju som att fråga om man vill ha en ostsmörgås utan ost.. Eller?
Jajja.. Vilket fall så fixade jag så att jag ska få ordentlig fisksoppa nu.. In i micron med den bara ; )
Så skall det sen smaka.. Har bröd till det med ju, det måste man ju ha.. Annars känns det inte som att det är på riktigt..

Å soppa nu när det är höst väder, det är väl toppen?
Det är inte kyligt idag precis det är faktiskt SOL : )
Men nu ska jag springa till min soppa.. Mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0