Hoppsan hejsan..


Meningen var ju att jag skulle vara duktig och skriva flera inlägg på en dag tänkte jag.. Men hur blev det med det då?
Eh.. Inte så bra.. Men men det blev ju ett iaf : )
 Bättre lycka nästa gång eller vad säger man?!

Hm.. Dagen igår gick rätt lugnt förbi.. Jobbade precis som vanligt. Gjorde manikyr på damen som jag jobbar med.
Måste säga att jag blev riktigt stolt.. Så pass att jag ska se om jag kanske kan få ta en bild. Men man måste fråga först!
Så mycket mer än det hände väl inte på jobbet igår..

Hemma var jag bara och vände.. Konstigt fenomen det där, jag är nästan aldrig hemma känna det som. Å jag funderar på en hund? Pyttsan! Det skulle ju aldrig gå inte om jag fortsätter så här iaf..
Men när jag inte var hemma igår så var jag på "hemlig" ort och grillade korv.. Förutom att det var iskallt så fort solen inte visade sig så var det jätte trevligt..

Sen hem till lilla sängen och sooova.. Det var väl kort och gott min dag igår det? Sjukt spännande va?! Not!
Haha.. Men ändå..

Nu får vi hitta på något.. Förtfarande mer än en timme till gröt dags... What to do? Kläder? : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0