DÅLIGT! Får det vara så? Hjälp!


Så förbaskat dåligt så det är inte sant! Här stär jag och har stått här sedan kvart i tio.
Min kollega var ju då som sagt sjuk idag så att den så kallade Chefen skall komma hit och ta hans pass.
Men vart är han? Passet börjar egentligen 11.30 men vi sa att det var okej att han skulle komma mellan kl 13 och 13.30.
Nu är klockan 14.25 och han har inte ens hört av sig!
Jag ringde till honom för att höra vart han var 13.04 och han har fortfarande inte återkopplat på det samtalet!
Sååå JÄVLA respektlöst så det är inte sant! Får det ens gå till på det här viset?
Jag kan inte gå och äta, jag kan inte gå på toa. Jag kan helt enkelt inte gå iväg för att göra något alls!
Är det rätt att det skall vara så?
Jag tror banne mig att när han väl kommer så drar jag! Kan han stå här för sig själv! Vore inte mer än rätt.
Fan vad förbannad jag blir på det här! Skit gubbe! Han är inte ens Gubbe han e för tusan bara en jävla liten skit unge det är vad han är! Något år äldre än mig är han nog. Men vilket fall så borde han veta bättre än så!
Jag kissar ner mig snart! Fan!


Jag blir sååå arg ju!
Får det ens vara såhär?
Någon som vet?
Det kan inte vara rätt att man ska stå och jobba 5 h om inte mer utan minsta lilla paus..

Ringa till Facket är kanske vad jag borde göra!
Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0