Åkt i bilen..


Den STORA bilen. Jag har alltså åkt lastbil : )
Weej.. Det är faktiskt ganska så roligt men vääldigt läskigt. Den är ju så stor och vägen så smal..
Men denna gången gick det väldigt mycket bättre än vad det gjorde sist jag åkte.. Då sa ju rutan pang och jag hade glas över hela mig. Det var obekvämt vill jag lova. Men ingen större fara med det.
Just det, idag då iaf så har jag varit och åkt lastbil. Snurrat runt i Trollhättan, Vänersborg och Brålanda innan vi åkte tillbaka till Trollhättan så att vi kunde luncha med Marita, min Donna : )
Sen bar det av hem igen efter det.. Spännande va? Haha..

Hem och städa lite smått och visa lägenheten.. Vill ju ha bort den innan så att jag slipper betala dubbelt..
Känns bra onödigt att betala mer än nödvändigt.. Men men..

Torp en sväng där det blev lite smått och gott.. Hehe.. Sånt man inte ens kan visa bild på. Haha..

Det var dagen det. Nyss svalt en grillad burgare, eller ja snarare två.. Gott gott..
Lägga sig på soffa nu och bara slappa.. Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0