Sommar och Musik

Va trött jag blir! Jag som ville lägga in en video : (
Men eftersom att inte html koderna vill sammarbeta så får jag nöja mig med att länka..

En låt som är den eviga sommaren för mig.. Men det ville sig inte alls ju! Jag har två låtar som är party och sommar..
Den ena är från att man var riktigt liten och var på Disco första gången. Ja för då hette det Disco.. Haha..
Kommer ihåg hur tufft man tyckte att det var att gå på Disco.. Det var den stora grejen liksom..

http://www.youtube.com/watch?v=Gbr1Z-oBu3Y



Sen har  jag ju själklart min och "Tuttis" låt från förra sommaren och den håller i sig ännu.
Vad gör man när kärleken är borta??

http://www.youtube.com/watch?v=beGjncfEPt8






Såå sjukt glad jag är att jag har mina underbara vänner!
Vad gjorde jag utan er?
Vi håller ihop! Vått och torrt!
Jag har mina brudar och jag älskar dom!!!!

(Borde vara bästa bilden här på er...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0