1:a Advent


Har varit jätte, jätte mysig! Fika men en av dom absolut bästa!
En runda på stan så att jag fick köpt mig ett par adventsljusstakar så att det blir jul även hos mig. Även två små tomtar och julstjärnor. Känner mig nöjd med mina fynd. Nu är det lite julpyntat även hemma hos mig.



Det har faktiskt varit en jätte bra dag. Väldigt bra. Är så glad att jag har så goa vänner som jag har. Det finns inget bättre än när man har vänner som man verkligen kan prata med. Prata om allt! Skratta och gråta ihop. När man kan det så är man vänner på riktigt. Det tycker iaf jag.



Imorgon är det måndag igen. Måndag innebär jobb. Så nu är det dax att krypa ner i sängen för mig.
Det känns nästan som om det har blivit en söndags tradition. Jag dricker vin nu igen. Hoppsan! Men det är väldigt gott måste jag säga och jag blir lagom trött av det så det passar perfekt.

Två glas har jag nu druckit så det är verkligen daxs att krypa ner..
Imorgon jobb som sagt och läxorna ska vara klara och jag måste göra bra ifrån mig..


Tjosan!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint

2009-11-30 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0