Pillat med bilden..


Helt paff blev jag. Jag trillade in på veckorevyns hemsida. Inte så ofta man bläddrar iden länge. Men jag blev lite paff, fast ändå inte alls. Lilla BBella är det som är på omslaget denna gång. Tjejerna slåss om första sidan nu tror jag. Nästan bara blogg tjejer som varit på första sidan det senaste? Lr är det bara jag som är ute och cyklar? Äh.. Sak samma det är faktiskt kul! Svenska unga tjejer som gör sig ett namn! Bra det! Inte någon som bor på andra sidan planeten.

Men det som blev Oj var BBellas bild. Kommer ihåg någonstans i mitt huvud att jag läst att hon haft problem med hyn. Men jag har aldrig sett någon bild på henne. Det verkar inte så iaf. Nu fick jag ju se en och jag blev paff.



Jag tycker att BBella är fin. Så det är alltså inget illa menat. Men jag har inte sett någon bild på så nära håll innan så det var inte alls som jag hade trott.. Nu handlade väl inte repotaget om det utan om smink. Men jag var bara tvungen. Men jag håller helt klar med BBella om att det är kul när man får sådana bilder där dom har fixat till det lite så att man blir lite extra fin. Det är en skön känsla..

Mer kan man läsa på veckorevyn.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0