Buhu..

Det är synd om mig! Jätte synd om mig!
Sitter här med en näsa som fungerar som en kran och jag tror jag nyst minst 30 ggr idag.. Vad hände liksom?
Jag mådde ju jätte bra igår. Vad är det då som har hänt? Jag mådde ju toppen.
Det började lite imorse så har det bara blivit värre och värre. Ögonen känns inte alls som att dom vill vara med och jag har hört min egen puls i örat hela dagen.. Något irriterande! Lovar!
Kan tänka mig hur det är om man har tinitus. Jag tycker det är irriterande med dunk, dunk. Tänka sig då ett evigt PIIIIP..
Fattas bara att jag får feber nu med.. Hm..

Känns inte som att det är någon toppen ide att gå och jobba med en massa gammla människor när man är som jag är nu. Dom har väl ändå ett ganska så taskigt immunförsvar? Lr?
Jag kanske bara har fått för mig det men jag tror bestämt att det är så..
Ja ja det är ju någon timme kvar innan jag ska lägga mig och sova så det kanske är bättre. Hoppas iaf att det inte är sämre.


Få se om jag slänger in en rad senare ikväll.. Det värsta är väl att jag inte har råd att vara sjuk.
Vem har det i dagens samhälle?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0