Idag har jag


Pillat och donat.. Inte alls mycket egentligen men lite grann.
Har sökt jobb och ringt lite samtal. Det känns ganska så bra när man gör det man borde. Haha..

Har egentligen inte gjort något vettigt efter det. Ska väl ta tag i den disken jag har när mina naglar har torkat ordentligt. Har ju fixat dom iaf så att det ser städat ut.



Det blev rätt så nice tycker jag..

Nu ska jag bara lista ut vad jag ska göra med resten av min måndag. Det är måndag hela dagen och jag borde ju kunna göra något av den eftersom att det finns en hel del kvar av den. Mycket möjligt och väldigt troligt att det blir en vända till Överby..
Fönster shoppa lite. Me like! Fast ännu bättre är det när man kan shoppa loss på riktigt.. Hehe..

Fortsättning följer....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har det kommit mera snö... Danne och Pär har till och med varit hit och bytt till vinterdäck... då är de vinter på G

2009-10-12 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0