Mammas Pojkar


Oj oj oj...
Vad kan man säga?


Jag är faktiskt ganska så glad att jag inte blev med på det där. Gick i en klass med 22 tjejer i skolan och bara det var en pers. Alltså inget ont om mina klasskamrater men vi vet ju alla att man inte kommer överens alla gånger.
Att då stoppa in 32 tjejer plus tre mammor i ett hus. Gud Hjälpe! Så många olika personligheter. Vill inte säga något illa om någon men hur förhåller man sig i ett sådant läge? Jag vet inte vad jag hade gjort. Hade nog blivit den som hade hamnat i mitten av allt..
Sprungit runt med dom som vill busa, satt mig i soffan med dom som bara tar det lugnt.
Jag hade nog varit överallt eller ingenstans. Satt mig i ett hörne och bara kollat på kanske.. Skakat på huvudet.
Ärligt talat.. Ta de lugnt. Lr.. Typ ta det med en nypa salt..
Det är väl ungefär så jag brukar resonera. Ingen ide att gå och irritera sig på en mssa saker i onödan. Det tar bara bort en massa onödig energi..


Lite synd dock att missa en gratis semester.. Det är väl nästan det som är mest trist av alltihopa. Men men..
Nu kan jag iaf luta mig tillbaka i soffa och bara kolla på. Inte oroa mig över hur det hade varit om även jag var med där..


Såg du programet? Vad säger du?

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att vi bara kan titta........

2009-10-09 @ 08:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0