Så grått, så grått..


Höst och rusk.. Mörker och man blir blöt om fötterna. Finns det nåt glatt i allt det gråa?
Hösten är en mörk tid. Inte alls så väldigt rolig. Men det är ju faktiskt som med allt annat. Det blir vad man gör det till! Någon som håller med kanske?

Grått kan vara fint!!!



Se så många grå saker som faktist är fina, dom är då iaf allihop välkommna att flytta in hemma hos mig.
Så om man vänder på saker och ting så behöver inte allt som är mörkt, grått vara trist och något dåligt. Det kan vara bra med. Dåliga tider kräver att man använder sina tankar till att vända det till goda ting..



Idag har egentligen varit en ganska så tung dag. Den har trots att solen lyst känts som en tung och grå dag.
Det har varit ett lite mörkt moln över dagen skulle man kunna säga. Men man får försöka tänka glatt ändå. Så jag har försökt att vända på det så gott jag kan. Sitter med mina egna små tankar och bara funderar. Eftersom att jag är så snurrig som jag är blir det ganska så roligt..

Ne nu får jag yra klart och tala klar språk.. Jag har varit på begravning idag. Fy fy! Det är inte trevligt att gå på begravning. Men om man kan får man vända det och tänka på glada minnen istället..




Hur som haver.. Allt som är grått behöver inte vara trist! Just nu är det tid att tända ljus och försöka att uppskatta det man har! Det tänker iaf jag.
Så nu ska jag dricka ur min te mugg för att sedan krypa till "kojjs". Imorgon är det Gbg som gäller och arbets intervjuv..

Håll tummarna!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lykke til vennen min! Du fortjene litt medgang no... Eg holle tomlane for deg! Klem

2009-10-30 @ 07:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0