Natta..



Dax att sova då kanske.. Det blev en aning sent. Hitta kollegor liggandes på gatan på vägen hem. Inte nåt vidare. Men det löste sig ju så det var ju bra..
Varit på möte och iväg till Torp en sväng idag.. Såå spännande. Men imorgon får det bli en stillsam dag och en tidig kväll för fredag blir väldigt väldigt tidig. Omkring en si sådär halv eller kvart i sex. Fy säger jag bara..
Jag är ju som inte alls direkt någon morgon människa. Men det blir nog bra det..
Hoppas bara på att jag håller mig kry.. Känns som att det är något som ligger och gror men som inte riktigt vill ändå.. Hostan hänger sig kvar lite smått den med.. Men det ger sig väl till sist hoppas jag..

Dax att sova var det ja..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas allt går vägen.

Om du inte blir bättre måste du ta kontakt med läkarn igen.

Kan de va gris sjukan som är på g

Kram

2009-09-03 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0