Sova var det..


För nu är jag äntligen hemma från jobbet. Som jag faktiskt helt hade glömt. Hade inte den minsta lilla aning om att jag skulle jobba ikväll. Tur att man har kollegor som påminner en! Haha.
Hade verkligen ställt in mig på en myskväll med mig själv i soffan och en film eller nåt. Men ne så blev det inte alls.
Men då kanske det blir ett byte imorgon istället så att jag inte jobbar imorgon. Hm. Har inte helt bestämt mig på det där. Vet inte heller om erbjudandet fortfarande finns kvar. Det visar sig imorgon.
Så idag har det varit arbete i 14h och mellan det en suuuuper mysig kaffestund med min Donna :)

Bra har man det ibland.. Men nu e det dax att krya till kojs för att det kommer en dag imorgon med men antingen JOBB och JOBB eller JOBB och NÖJE..
Vem vet? Inte jag. Inte än iaf..

Men så vill jag bara visa va fint det kan vara att åka till jobbet tidigt på morgonen..




Vackert lr hur?

Nee nu sova annars blir det sådär fint innan jag ens hinner gå och lägga mig och det är inte alls bra..

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0