Blåå


Tror till och med att jag drömde om Blåbär igår. Det var massor med bär i skogen! Ute voh plockade i 4 h igår tror jag. Det tar sin lilla tid att plocka bär. Men så har man en massa gott att äta sedan. Kan bara inte bestämma mig för vad jag ska göra med dom.. Ätas ja självklart! Men som bakverk eller nåt annat? Jätte svårt att bestämma ju!
Hur som haver ska dom ätas och det kommer att bli gott och det är nyttigt! Blåbär och gröt kanske? Smootie?
Äh.. Jag vet inte alls!

   

Väldigt sugen på att ge mig ut och plocka fler men jag vet inte om det är någon ide med det? Det tar ju trots allt en massa tid och sedan förvara i frysen kanske jag knappt hinner.. Hm. Får se hur det blir med det. Märker om jag får någon dag till övers så att jag kan ge mig ut igen. Det är ju otroligt rofyllt att vara i skogen. Men som det känns i kroppen dagen efter! Nåt sjukt vad det känns. Helt stel och öm i benen idag. Längtar efter ett ordentligt gym och lite ork å vilja. Ta tag i det och göra något bra av det! Wiio! Men jag ska börja med mina blåbär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0