Det bara öste ner när jag skulle till jobb...

dsc02913 (MMS)

Det bara öste ner när jag skulle till jobbet imorse! Helt dy blöt blev jag bara några sekunder efter att jag gått utanför dörren. Helt sjukt. Som att hela himlen öppnade sig. Med andra ord kanske inte den bästa starten på dagen.. Men men. Sånt som händer. Nu är jag iaf torr, hoppas bara man klarar sig från förkylningar! Dumt att bli blöt om fötterna. Det var starten på dagen det. Vet inte vad det blir för fortsättning på den riktigt. Tanken är väl att vi ska ska klackarna i taket. Men vilka klackar och vilka kläder ska man ha då? Åh! Denna eviga klädångest. Full garderob Men inte ett plagg som duger. Konstigt det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0