Lite gott mellan jobben i gott sällskap av...

dsc02817 (MMS)

Lite gott mellan jobben i gott sällskap av en god vän. Mycket trevligt! Har underbara vänner och är dom alltid evigt tacksamma. Dom finns när jag behöver dom och jag finns för dem. Det är väl så det ska va..? Många goda ord känner jag. Men nåt får jag väl göra för att väga upp allt tidigare gnäll. Någon måtta får det vara ;) Dagen idag förutom en härlig pratstund och matbit består bara av jobb. Jobb från 06.45 till 15.45 därefter 21.00 till 02.00 ungefär Inte fy plan det inte. Skulle kunna funka nästan varje dag. Fått erbjudand om att jobba imorgon med. Överväger det starkt.. Allt som rullar in är ju starkt välkommet. Osäkra tider väntar. Räknar ner dagarna till en ny arbetslös period. Fy för att vara arbetslös. Hur gör man? Jag blir ju så sjukt rastlös när/om jag är utan jobb. Blir massa pyssel gjort visserligen. Men hur nyttigt e det då? Hm.. Tåls verkligen att tänka på detta. Blir en tuff helg om jag tar passet. Men en lönsam. Dubbla pass tors, fre och lör. Men jag måste nog fundera en stund till. Sova på saken kanske? Sköta mitt jobb nu kanske..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0