Man slutar väl aldrig att förvånas va? Ida...

dsc02911 (MMS)

Man slutar väl aldrig att förvånas va? Idag utanför jobbet stod denna bussen. Glatt överraskad blev jag faktiskt. En person med glatt humör måste ha kört den bussen. Men annars e jag nog ganska så less på bussar. Inte alls många dagar kvar nu. Sen är man arbetslös igen.. Inte på spännande kanske. Men det öppnar dörrar för nya äventyr. Längtar, väntar och hoppas! Vill verkligen att det skall hända! Ännu en språngbräda. Ta sats och hoppas på att man landar bra. Kan vara farligt, men vad vore livet utan lite risker?! Paus från trafiken blir det iaf. Kommer nog dröja innan jag sätter mig på en buss. För tillfället står dom mig upp i halsen. Timanställning, bra på sätt och vis. Men samtidigt inte bra alls. Förlorar väl mest på att jobba.. Sol semester röstar jag för! Får se vad det blir av allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0