Nästa väntan..


Nu är första delen klar. Bara vänta på att tiden skall rusa iväg nu. Önskar att man kunde blunda och så var det november redan imorgon. Då skulle det inte alls vara långt kvar. Evig väntan och längtan. Är det så det hela ska vara uppbyggt? Resan till Norge och tillbaka gav resultat och det är klart! Kontraktet ligger bredvid mig på bordet! Såå glad jag är. Äntligen! Lämna detta och bara börja om. Lära mig nya saker och testa mina vingar! Det ska bli såå kul! Laddad till tusen och ännu mer laddad kommer jag nog att hinna bli..

Bara att hem och träna så att man får ordning på det hela och inte tappar grejer till höger och vänster. Mycket viktigt. Handleder, armar och rygg skall tränas! Wiiii!

Vad ska man säga?

SJUKT  GLAD!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Hej vännen!



Vad är det du ska göra?

Restaurang låter det nästan som?!

Ska du åka till Norge ensam?



Va rädd om dig, och ha en underbar helg!

Kram kram



P.S du kan svara på mailen om du vill=)

2010-08-27 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0