Sista dagen..


På detta jobbet är väl början på något nytt som mamma så sött kommeterade. Det är det faktiskt. Längtar väldigt!
Hoppas på att tiden skall gå snabbt så att jag kommer mig iväg fort och att alla planer påvägen dit fungerar som de är tänkt. Idag blir det till att säga upp lägenheten och lägga ut lite möbler på blocket är tanken. Lr inte lite möbler. Det är en möbel som jag kommer att sälja. Resten skall jag stoppa in i ett förråd så att jag har det kvar när jag kommer tillbaka. Ska bara hitta ett prisvärt förråd som inte är kallt så att grejerna håller..

Blir faktiskt lite nervös när jag sitter här och tänker på det. Allt skall sägas upp och stängas av. Ingenting kvar. Sist jag drog iväg hade jag ett hem att återvända till. En lägenhet som stod och väntade på mig. Men den här gången kommer jag ju att klippa även dom banden. Iii.. Tänk så det kan bli!

Jätte mega nervös!

Sista dagen som sagt.. Det gillar jag, fast ändå inte alls. Lite vemodigt känns det trots allt. Alla dagar har väl inte jobbet varit det roligaste men jag har haft helt fantastiska kollegor, har dom fortfarande ett par timmar till..
Efter jobbet blir det inte längre kollegor, då blir det vänner. Ett riktigt skönt och glatt gäng!

Dom har här på jobbet en liten tradition att när man går på semester, fyller år eller nåt annat så skall man baka. Jag valde helt fel dag att sluta! Mer lr mindre hela arbetslaget är här idag så jag har bakad med assistans av Linda. Paj som skall räcka till typ 16 personer.. Det blir ganska så mycket paj det. Nu står det tre pajer i vårat kök och jag var tröttare än få när dom skulle bakas så jag går inte i god för smaken på dom. Hoppas verkligen att det smakar bättre än vad jag fått för mig att dom gör. Även om dom inte gör det har jag iaf försökt..

Får väl springa förbi någon annan dag när jag går hemma och drar benen efter mig med en godare kaka. Kommer ju ha all tid i världen till att baka framöver.. Så kanske det väger upp mina angatligen mindre lyckade pajer..

Hihi..



Kommentarer
Postat av: Anette

Pajerna var jättegoda! Smakade nog helt klart bättre än du fått för dig.

2010-08-30 @ 21:12:35
Postat av: Linda Olsson

Dem var supergoda din lilla virrhöna ;)Kanske smyger med en bit hem i kväll.... vanlijsåsen är slut men paj finns kvar:)



Snart börjar träningen också, loppet är i morgon och jag är lite nervös konstigt nog. Sen kommer jag och plågar dig :)



Kram kram

2010-09-01 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0