-20 inte så farligt..

Det var inte så farligt det inte ne. Men det känns! Fast så som jag har hört så kommer det att bli värre! Det kommer att bli helt galet kallt här på fjället. Burr!
Men det är väl nåt som man får räkna med när man beger sig till ett fjäll kanske? Eller vad säger folket?
Så vad händer här då? Det händer faktiskt inte så mycket spännande ännu.. Väntar på att det hela skall sätta igång ordentligt så att det händer något. Den dumma liften upp till Hotellet har pajjat så det kommer nästan inget folk. Det är så lugnt så att det nästan är skrämmande. Men det bor några här iaf så det är lite att göra. Nu har vi ju öppet varje dag iaf så det blir mer jobb. Det gillas skarpt!
Idag skall jag ta mig i kragen och ordna en massa. Har redan varit nere i Gol och ordnat så att jag fått min skattekort och ett norskt konto så att jag kan få in pengar någonstans.. Utan konto blir det ingen lön. Så det måste man ha. Nu har jag det! Wiii!
Så skall jag sätta mig nu snart och göra en kurs som vi skall göra för att kunna lite om byn här. Bra att veta högsta berget, när det blev ett skidställe och en massa annat sånt smått och gott tror jag att det handlar om..
Så med andra ord.. Kaffe, Te, Plugg och en helt sjukt fin utsikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0