Ännu en dag


Har bara sprungit förbi...

Nu är det dax att sova igen. Sov på tok för lite inatt och jag vet att det kommer att bli en lång vecka så det är verkligen dax för mig att skärpa mig och gå och lägga mig i tid. Men det är ju så lätt att man fastnar framför duburken och bara dö kollar på ingenting egentligen. Funderar på om jag hade haft lättare att gå till sängen om jag inte hade haft den. Kanske, kanske inte. Känner mig själv så pass att jag säkert hade kommit på nåt annat att göra för att fördriva tiden eller fastna med. Urk vilket tragiskt problem egentligen! Finns faktiskt dom som svälter...


Dagen idag har faktiskt varit ganska så bra. Inte helt nöjd med den eftersom att jag inte helt uppnått de resultat jag vill på jobbet men jag närmar mig iaf. Halva vägen har jag kommit så det är väl ganska ok, men nöjd är jag inte!

På spårvagnen idag så funderade jag på om den lilla pojken i vagnen hade blivit övergiven. Det fanns ingen mamma och ingen pappa i närheten. Ingen som verkade hålla koll på den lille. Jätte söt liten kille som satt där och bara log för sig själv. Blev faktiskt lite orolig. Men sen när jag klev av så såg jag iaf att en kvinna satt och log och vinkade till den lilla killen i vagnen så jag hoppas verkligen att det var mamman. Var bara tvungen att skriva om det för den lille oroade mig faktiskt ordentligt.

Tänk så känslig man kan vara ibland va?
Tokiga grejer som spelar en ett spratt titt som tätt.

Kommer ihåg när jag var och handlade med en GOD vän som jag sällan hör av nu..
Vi skulle handla mat och så hittade jag en bebisleksak i en kundkorg. Någon som hade glömt den och tappat den! Jag började nästan att gråta, kan vara så att jag till och med gjorde det. Kommer inte helt ihåg. Men vissa dagar är sådana bara.


Nee det var lite blandat om inget egentligen. Nu måste jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0