Första dagen


Tillbaka till verkligheten nu då. Jobba igen! Det kändes jätte bra att vara tillbaka på jobbet. Upp tidigt som f** men det gjorde inget. Gick väl inte och la mig i jätte bra tid igår men därför tänkte jag lägga mig om typ några minuter för att orka med morgon dagen. Blir en jätte lång dag imorgon. Dubbelpass så då gäller det att vara utvilad så att man orkar. Mycket viktigt! Vill ju faktiskt att det ska gå bra på det där förbaskade jobbet så att det blir nåt bra av det. Annars är det väl ingen vits att jobba lr? Om jag inte presterar får jag trots allt ingen lön och den sitsen hade väl känts sådär kul. Men om jag bara får ordning på det så ska det gå!
Jag ser iaf ljust på det och har inte tänkt att ge mig. Alla Gubbar och Gummor får passa sig för jag kommer att ringa och jag kommer att vara envis.

Hade mini möte idag även det kändes bra. Men jag fattar inte riktigt. För det är inte första gången någon av mina säljchefer säger som han gjorde idag. Utan det har jag änna fått höra av dom alla. Önskar bara att jag själv kunde få ordning på det och plocka fram det där som dom pratar om. Men det kommer väl hoppas jag. Annars får det bli skolan nästa. Kan inte hatta runt som en flipperkula mer nu ju. Måste få ett vettigt jobb och ordning reda på vardagen. Skulle kännas skönt!!


Stora hela.. Det har faktiskt varit en jätte bra dag även om jag varit en aning trött.. Avrundat den har jag gjort nu med en STOR skål med Pop som jag tyckte att jag var värd! Men nu är det dax att borsta gaddarna och krypa till kojjs!

 

 

God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Marita

Du kan klara alt du gir deg på vennen min.. Har sånn tru på deg! :)

2010-01-08 @ 07:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0