Taskig trend..


Det här med att inte komma i säng i tid det är allt en taskig trend det. Men det har nog aldrig varit min starka sida att gå och lägga mig tidigt. Jag är en nattuggla och kommer nog att förbli det ett tag till skulle jag gissa. Om jag inte kommer på nåt riktigt smart. Men hur stor är risken? Jag är ju trots allt blond..


Idag rördes det om i grytan på jobbet. Ingen vidare bra dag egentligen. Det var en av mina kollegor som fick sparken. Så nu vet man att det gäller att prestera annars ryker man skulle jag gissa. Aldrig ett kul faktum. Men det är sanningen när det är ett sådant jobb som jag har. Kanske att det inte var rätt grej för mig detta? Jag har ju hittils inte varit nöjd med mina resultat. Jag vet ju att det går att göra det bättre. Men jag kanske inte kan? Hm..
Det är ju som sagt en dag imorgon och den får helt enkelt in bli bokningslös. Det är INTE ok! Så för att jag ska orka med dagen imorgon tror jag att jag tänker unna mig en kaffe på morgonkvisten. Fast kanske inte ändå. Det beror på om tåget känner för att vara i tid. Det har varit över 20 min sent nu i två dagar vilket resulterar i att jag kommer sent till jobbet. Det är inte bra det inte. Men vad kan man göra? Det är ju inte precis så att jag kan springa till jobbet.

Jaja.. Det var om jobbet det. Dagen i sig har varit helt ok. Inte hänt så mycket mer än att jag jobbat och kommit hem. Blev en te nu på kvällskvisten med lill Zan. Kanske det är därför jag inte lyckats att ta mig till sängen än? Vilket fall så tycker jag att det var jätte mysigt. Man måste ju försöka att vårda sitt sociala liv även om man har ett jobb. Det är mycket att ta hand om..


Går och lägger huvudet mot kudden nu och drömmer mig bort..
Bara 55h kvar nu.. SWEET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0