Bitter


Har haft en riktigt BitterButter dag. Inte alls bra! Gillar inte att ha sådana dagar. Det är inte riktigt min grej känner jag. Fy bubblan för att inte vara glader alla dagar. Kände förut idag när jag kom hem att jag inte ville vara hemma och var bara rastlös. Så eftersom att solen lyste så tog jag mig en kort promenad efter att ja hade städat innan jag skulle äta. Det behövdes och gjorde gott för själen kan man väl säga.

Vatten! Fantastiska vatten! Alltid har det varit riktigt bra att ha närhet till vatten. När jag var mindre kommer jag ihåg att jag gick och ställde mig på bron bara för att titta på vattnet och drömma mig bort. Koppla bort allt annat och bara titta ner i det mörka. Det låter och det pålar eller så forsar det. Mysigt tycker jag!


Massor med vatten! Helt öronbedövnade mycket vatten. Så mycket så att man nästan inte kan höra sig själv tänka. Virvlar och snurrar så att man nästan blir yr. GILLAR!

Nu har jag varit bitter klart för idag har jag bestämt. Men om det går snett kan man bli lite BitterButter. Men det får man inte vara länge. Kanske kort och snabbt. Men inte länte. Det är inte bra!



Så var det med det!

Har haft en underbar helg med mina GOA vänner. Tack för att ni finns och för att ni är just dom som ni är!




God Natt nu folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0