Nya"Fönstershoppingen"

Typ fönstershopping iaf! Jag och Didi har haft en kanon dag på Överby. Kollat runt en massa i flera butiker efter fina saker. Å om man inte kan handla upp en massa pengar så får man roa sig på annat vis. Med risk för att man hänger lite läpp när man lämnar butiken. Men det är roligt så länge det varar iaf! Man kan ju roa sig genom att prova kläder och göra dåliga poser. Vilket jag gjorde medan Didi spanade efter något snyggt till nästa party. Något som hon faktiskt hittade. Själv kände jag mig mest som en Clown. Men det var det värt!



Så ett gäng torra poser och lite snygga kläder. Vissa av kläderna vi provade gjorde sig bättre på galgen eller kanske någon annan kropp, det vet jag inte. Men jag gillade dom här tre iaf och det gjorde Didi med. Så idag har vi tagit fönstershopping till en ny nivå. Det var inte det där gamla tråkiga "se men inte röra". Vi både såg och rörde! Moahahaha.


Vilket fall som hellst så har vi/jag eftersom jag egentligen inte kan prata för två. Jag har haft en jätte bra dag och ska nu fortsätta ha en bra dag! Jag ska umgås med min Donna. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0