Väntar


Jag bara väntar. Väntar på en massa saker jag. Både roliga och mindre roliga saker. Just nu sitter jag och väntar på att en vän ska ringa så att vi kan hitta på något i det fina vädret. Men vad ska jag sysslesätta mig med medans jag väntar då? Gah! Ingen aning. Börjar bli sjukt rastlös. Hm. Men jag längtar efter att få umgås! Ska faktiskt få umgås med två fantastiska vänner. Det gillar jag! Kan nästan tro att jag haft "kompisvecka" denna veckan. Men det är nog bara föra att jag har haft en massa tid att lägga på mina vänner. Sen vet jag att jag är yber kass på att berätta för mina vänner hur mycket jag uppskattar dom. Me love my friends! Så e det bara.

Men nu tror jag att jag ska ta ett varv med "sugaren" medan jag väntar så får jag något vettigt gjort iaf.

Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0