Soligt värre!


Tänk att det är så fint väder ute! Tokigt! Helt underbart bortsett från att jag får studera det från insidan. Buhu! Sitta inne och prata med en massa bittra människor är inget vidare när man om man varit ledig kunde gjort annat! Faktiskt! Någon som vill byta? Kan du möjligen linje registret för GBGs spårvagnar i huvudet? Det kan inte jag iaf! Å kan man inte det så är man tydligen värdelös! Åh! Människor. Förståelse av något slag.. För mycket att begära gissar jag. Det är ju klart jag är ju människa så jag borde kunna detta! Eller hur var det nu? Vi fungerar som robotar va? Haha.



Ne men det är väl underbart att folk ska måsta vara SURETURE även fast att solen skiner. Ta en promenad i det fina vädret kanske? Det hade jag tyckt vore bättre. Men men.. Det var ju bara jag det! Hehe.

Go go Kollegor! Vi är bäst och så var det med det!

Vi tittar på varandra och skrattar tycker jag! Man kan inte annat än le. Det ska ju finnas folk till allt och vi är visst dom som skall sitta och bara ta emot! Tur att man kan lägga på om det blir för illa!
Vissa dagar säger jag bara. Tjosan!



Men om några timmar då är man fri. Fri att göra vad man vill under hela fyra timmar. Sen är det nästa jobb som kallar. Helt underbart är det! Sol beställer jag tills imorgon för då är det min tur att vara ledig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0