Att göra

Allt för mycket! Gah! JUst nu vet jag precis vad jag borde göra. Jag borde sova. Men resten av min att göra lista är så lång så jag vet inte alls vart jag ska börja.
Massa måsten som jag verkligen måste ta tag i. Orkar knappt tänka på allt, men ska det göras så ska det göras. Kanske att man borde ta tag i den första delen av det hela. Det där med att sova..

Nåt annat jag borde göra är kanske att förska blogga lite mera än bara någon gång ibland och sedan jätte mycket.. Hm.. Mer lagomt flyt hade säkert inte skadat. Fast det får nog bli en annan dag det. Nu är det allt sängen som kallar.

En får ju passa på att använda den så mycket som möjligt nu när jag inte kommer att se den på ca 6 månader. Kan ju inte precis släpa med mig en säng hela vägen till Hemsedal.

No no.. Nog med bekymmer hur jag ska få med allt annat som jag vill ha med mig. Inklusive en frys som jag inte har men som jag vill ha. Det där jäkla frys problemet måste lösas. Ett hem som inte har det minsta lilla frys utrymme kan ju bli lite jobbigt. Förvara mat? Nee varför då?

Jaja.. Det där huvudbrytet får vänta tills en annan dag..

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sova är viktigt annars orkar man inte alla måsten. Det närmar sig med stormsteg nu. Vad var de hotellet hette...jag med mitt minne....

Kramen

2010-11-03 @ 10:01:42
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hejhej! Allt bra?:)

2010-11-03 @ 22:22:46
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0