Ta sig i kragen kanske?


Haha.. Nu har jag gjort det igen! Alltså vill säga inte gjort det alls egentligen. Jag har inte bloggat på flera dagar. Fast att det händer massor och jag har en hel del som jag skulle vilja skriva om så känns det som att jag inte riktigt får tiden till att räcka till det..

Någon annan än jag som känner att dom lider av samma problem?


När skrev jag sist och vad skrev jag?


Förra helgen var jag på dop hela dagen. Ett jättefint dop! Leon min Donnas och hennes karls lille son blev döpt. Allt gick jätte bra och han skötte sig galant! Jag fick även äran att sjunga på dopet. Nervöst så man kan inte föreställa sig men det gick jätte bra. Kändes riktigt skönt. Tänk att kunna bidra med något sådant som betyder så mycket för en annan. Det kändes riktigt bra! Glad att jag gjorde det för att jag vet hur mycket det betyder för dig!

Sen då?


Förra veckan under veckan så var det ju jobb nästan alla dagar, inte jätte spännande! Massa kö och en hel del folk som bara gnäller! Många var glada med men en del kan ju få en att få fnatt mer eller mindre. Folk säger jag bara ;)


Denna helgen har vi har vi haft tjejfest.. Alla tjejer samlade för att vi skulla få chansen att umgås ordentligt innan jag och Zandra ger oss av. Nästan sex långa månader borta ifrån vänner och familj. Min familj har jag ju visserligen ännu längre bort än så. Men ändå, lång tid ifrån det som jag den senaste tiden har kallat hem. Vi hade då iaf en jätte trevlig kväll tillsammans allihop. Lyckades dock tappa bort varandra när vi väl kom oss ut bland andra människor men det är väl ganska så vanligt?! Presenter fick vi med :) Får lägga upp lite bilder senare från hur det såg ut efter festen och den goa chokladen som jag fick av Linda :) Tack igen min vän!


Nu är jag åter på jobb denna veckan. Det blir mån, tis och ons sedan är det bara packa och städa som gäller den resterande tiden. Allt måste verkligen göras nu! Skall gå igenom i mitt huvud igen om det är något jag glämt säga upp med. Tror inte det, hoppas verkligen inte det! Åh!


Fjärilarna i magen ger sig verkligen till känna nu! Lämna hemmet igen.. Det är många år sedan jag gjorde en sådan här flytt sist. Inte har jag kommit hem på riktigt efter den igen heller. Undrar just hur det blir denna gång?? Har ingen aning om hur det kan tänkas bli senare. Men jag har ju här likadant som jag har hemma band som jag aldrig kommer att vilja klippa. Vissa vänner släpper man aldrig oavsett avståndet! Men sen om jag landar på samma ställe igen eller ej det vet jag inte..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0