Avslutar

Kvällen med att titta på idol och grädda något gott. Minilyx i vardagen gör mer än vad man tror! Glädje! Framför tv:n och allt. En såå bra vän i vardagen. Alltid på något sätt underhållande ;) 



Det var verkligen riktigt länge sedan jag åt vofflor! Mums vad gott det var. Kände mig nästan som liten igen och åt så att jag fick onti magen. Men nu är det allt dags att lägga sig för natten och invänta en ny dag. Hoppas även på att mitt magont skall ha gått över tills dess. Ont i magen är aldrig kul att ha, även om det är för att man ätit för mycket.

Får kanske ta igen det imorgon med våfflor och kaffe till frukost? Aha.. Låter inte helt fel va? :P


Kommentarer
Postat av: Lizzy

Åh, gud va gott! Jättelängesen jag åt våfflor :)

2010-09-26 @ 11:48:37
URL: http://muzicme.blogg.se/
Postat av: elina

våfflor är typ det godaste som finns ! <3

2010-09-28 @ 00:24:36
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0